Szolgáltatás menete

Amennyiben valamely szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, keressen fel minket bizalommal. Erre több lehetőség is rendelkezésére áll. Az igényfelmérő kérdőívünk használatával egy részletesebb igényt van lehetősége elküldeni számunkra, amely nagyban meggyorsítja a folyamatot. Amennyiben ehhez nincs elegendő információja/ még nem konkrét az igénye, a kapcsolati oldalunkon általánosabban, szabadszöveges formában is beküldheti érdeklődésének tárgyát.

Miután megkaptuk érdeklődését, 3 munkanapon belül minden esetben visszajelzünk Önnek. Itt egyrészt sor kerül egy telefonos egyeztetésre, ahol részleteiben ismertetjük a következő lépéseket, valamint a konkrét megkeresésről, elképzelésekről értekezünk. Másrészt ezt követően kiküldjük a részletes megrendelőlapot, amelyet több formában is lehetősége van kitölteni (Excel, fizikai forma vagy akár Google Form).

Miután Ön megkapta a megrendelőlapot, szükséges részleteiben is átgondolnia, pontosan milyen weboldalt, vagy egyéb szolgáltatásokat szeretne igényelni, ennek milyen specifikumai vannak. Ez alatt értendő például az oldal szerkezete, pontos tartalma, arculati elképzelések. Az ügyfelektől nem várjuk el a form teljes önálló kitöltését, ezt szükség esetén közös ötletelések, meetingek kísérik, ahol a legoptimálisabb megoldást közösen kialakítjuk. Ennek a folyamati lépésnek a végeredménye egy kitöltött, mindkét fél által optimálisnak tartott megrendelőlap, amely mellékleteivel együtt a megrendelt szolgáltatás pontos részleteit tartalmazza.

Miután kialakult a pontos igény, és ezt a megrendelőlapban – mint a későbbi szerződés első számú melléklete – rögzítettük, megkezdődhet a szerződéskötés folyamata. A vállalkozói szerződés vázlatát előzetesen kiküldjük Önnek, természetesen az esetleges vitás pontokat tisztázzuk. Ha mindkét fél számára optimális forma születik, személyes találkozó keretein belül megtörténik a szerződés aláírása. 

A szerződés aláírását követően az iparágban szokásosnak nevezhető, vállalkozói díj 20%-át kitevő előleget kérünk ügyfeleinktől. Ez a fedezete a kezdeti költségeinknek (mint például tárhely, domain vásárlás), amelyek szolgáltatásunk nyújtásához elengedhetetlenek.

Miután lezárult az előkészítés folyamata mind tartalmi, mind adminisztratív szempontból, nekilátunk a szerződésben foglalt feladatoknak. A honlapkészítés során folyamatosan egyeztetünk ügyfeleinkkel, igény esetén bemutatókat is tartunk az éppen elkészült részegységekről. Itt is számítunk aktív közreműködésükre, hogy a lehető legoptimálisabb megoldás születhessen minden esetben.

A munkafázist követően igény esetén bemutatót tartunk, vagy kiküldjük Önöknek elkészült weboldalukat átnézésre, validálásra. A javításra vonatkozó visszajelzéseket természetesen átvezetjük, beépítjük. Amennyiben Önök is elégedettek a végeredménnyel, egy teljesítésigazolást (TIG) készítünk, mindkét fél aláírásával. Ez jelenti a megrendelt szolgáltatás hivatalos elkészültét. Ezt követően állítjuk ki a fennmaradó vállalkozói díjról a számlát is.

Miután a fizetés megtörtént, már nincs más feladat, mint élesíteni a weboldalt, valamint szükség esetén elérhetőséget biztosítani Önöknek azokhoz a funkciókhoz, amelyekhez ezt igénylik. Ezzel kapcsolatban igény esetén bemutatót tartunk, hogy a lehető legjobban képbe hozzuk Önöket.

A szolgáltatás lezárultát követően sem kell kétségbe esni, ha valami probléma, utólagos hiba derül ki. Fél éves garanciánk ideje alatt minden ilyen problémára megoldást szállítunk. 

Külön szolgáltatás keretein belül lehetőség van honlap üzemeltetési, karbantartási szerződést is kötni vállalkozásunkkal. Ez egy havonta megújuló, rendszeres díjas szolgáltatás, amely keretein belül biztosítjuk oldalának zavartalan működését (például verziófrissítések, hibajavítások, vagy apróbb tartalmi, szerkezeti módosítások elvégzése formájában). Ez egy tökéletes lehetőség mindenkinek, aki szeretné honlapját naprakész, problémamentes állapotban tudni.

További részletek