Piackutatás

Piackutatás szolgáltatásunk segítségével részletesen megismerheti versenytársait, javaslatot teszünk piaci előnyt jelentő lépésekre vállalkozása kapcsán.

Elemzés, azonosítás, pénzügyi haszon

A piackutatás manapság már elengedhetetlen egy modern vállalat életében. Az lenne célszerű, ha minden újonnan induló vállalkozás ezzel kezdené tevékenységét a piacra lépés előtt, azonban tisztában vagyunk vele, hogy a realitás mást diktál. Viszont egy vállalat életciklusában soha nem késő egy piackutatás megrendelése! A GD Horizon szigorúan szakmai kutatási módszertanok mentén végzi elemzéseit. Biztos lehet benne, hogy a végeredmény egy olyan anyag lesz, amelyből vállalata rengeteget profitálhat a szó szoros és átvitt értelmében is.

Piackutatás szemléltetése

Mit tartalmaz a piackutatás szolgáltatási csomag?

Primer kutatások

Primer kutatáaink keretein belül magunk végezzük el az adatok gyűjtését, tehát frissen, első kézből érkeznek az elemzéshez szükséges információk. A folyamat során számos opció rendelkezésre áll az adatgyűjtéshez, ilyen például az interjúk készítése, kérdőívezés, vagy éppen fókuszcsoortos megkeresés. 

Szekunder kutatások

Szekunder kutatásaink során egy már korábban begyűjtött (és néha már feldolgozott) adathalmazt használunk fel. Itt mindig kritikus figyelmet fordítunk a forrásellenőrzésre, ugyanis ennek hiányában téves lehet a kiindulópont. Előszeretettel használjuk például állami nyilvántartások (pl. KSHNAV) adatait.

Kvantitatív kutatások

Kvantitatív kutatásról akkor beszélhetünk, ha matematikai, statisztikai módszerek alapján mennyiségekkel meghatározható eredményeket kapunk. Erre különböző analitikai eszközök állnak rendelkezésünkre, de időnként pl. kérdőíves megkérdezést is alkalmazunk.

Kvalitatív kutatások

Kvalitatív kutatásaink során a mennyiséggel szemben a minőség áll előtérben. Itt az olyan minőségi jellemzőkről szeretnénk képet kapni, mint a motiváció, tapasztalatok, attitűd, vélemények. Az ehhez használt eszközeink általában az interjúk, fókuszcsoportos megkeresések.

Részletes versenytárselemzés

A versenytárselemzés talán az egyik legismertebb piackutatási szegmens, amely nagyon szerteágazó kutatási területeket foglalhat magában. A munkánk során először különböző adatgyűjtéseink alapján azonosítjuk a releváns piaci szereplőket, majd részletes elemzést végzünk rajtuk (termékportfólió, social media, pénzügyek, stb.).

Konkrét javaslati csomag

Ez az a lépés, amit a legtöbb piackutató cég szolgáltatása nem tartalmaz! Mi nem csak egy adathalmazt, egy aktuális állapotról szóló riportot teszünk le Ön elé, hanem tételes javaslatcsomagot a feltárt problémák megoldására. Olyan szellemi tókét kap a szolgáltatásunk részeként, amelyet könnyedén tényleges profitra tud váltani akár rövid távon!

Visszahívást kérek!